2008-01-11

boooring?

Jag har från högst oberoende källa fått höra att min blogg faktiskt är riktigt tråååkig. Säkert sant. Å andra sidan har jag ju aldrig utgett mig för att vara rolig. Att den på senare tiden mest liknat en ambition att döma och fördöma böcker är mest en spegling av det faktum att mina dagar endast ägnas åt streckläsning av diverse tilldelad litteratur. Det händer helt enkelt inte så mycket skoj. Min tanke har dock heller aldrig varit att skriva om sånt som händer.

Så visst. Jag vill gärna hotta upp bloggen lite. Majliss.blogspot.com hamnar nog aldrig på elitlistan, men ni stackars närmast sörjande som faktiskt ännu läser kan ju få någon slags utdelning i alla fall. Vad skall jag skriva då? Chicka vardagsbetraktelser á la Markus eller Gelinda? Kanske mer självutlämnande som Angelica eller Jonas? Mode är ju poppis har jag hört. Eller inredning. Jag skall fundera lite.

/M.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jamen du har redan tagit ett steg i rätt riktning genom att sluta skriva töntiga M och F och Z istället för folks riktiga namn.

Anonym sa...

nämen din blogg är ju jättebra! du har bra språk, det är det viktiga!