2008-02-18

hängt

Okej, som ni förstår skriver jag i boxningens frånvaro inte hemtenta (även om jag faktiskt varit jätteduktig idag), istället sitter jag framför datorn och nördar. Jag har till och med tänkt kolla på Design Simon & Tomas på TV. Markus övar - förlåt, repar - så det är fritt fram.

Efter typ ett halvår har vi nu också fiskelina tillräckligt stark för att hänga tavlor i. Vår käre hyresvärd har nämligen bestämt att allt skall hängas i speciella tavelkrokar i tavellister för att det inte skall bli några hål i tapeterna. Nu står i alla fall färre tavlor på golvet och fler sitter på väggen! Även min absoluta favvo, skorna, har kommit upp. Jag är rätt trött på ramen, men den passar in fint i sovrummet där en viss furuorgie råder. Skorna är värsta limited edition-verket som jag köpte på en marknad i London. Jag gillar dem skarpt. Dessutom skall det vara bra feng shui med saker i par i sovrummet.

/M.

Inga kommentarer: