2008-02-09

hyllan i hallen

Mitt hyllan-i-hallen-projekt är sedan en tid avslutat. Jag gillar hyllan mycket, och särskilt nöjd är jag med att den inte kostade mer än 200 kr sammanlagt! Nu kan man dessutom känna sig välkommen hem till oss på fler språk. Bilden ser väldigt trist ut dock, det visade sig att vi inte hade något program varken för att beskära eller ljusa upp. Får ge mig ut på jakt bland gratisprogram på nätet. Alternativt lära mig fota bättre.

Imorgon skall jag gå på auktion på Fyrishov. Jag har alltid velat gå på en, men det har aldrig riktigt blivit av. Nu skall det alltså det. Av olika anledningar kan/vill ingen annan hänga på, så jag planerar att gå själv. Mycket självständigt och vuxet söndagsnöje. Det hela arrangeras av Blomqvists auktionskammare. Eftersom jag är totalnovis har jag ingen aning om vad jag skall förvänta mig, eller rättare sagt vilka prisklasser jag skall förvänta mig. Dessutom vet jag inte alls hur man bjuder, men det ordnar sig säkert. Det här skåpet vore i alla fall fint att ta med hem...

Sannolikheten att det skall vara i min prisklass känns dock inte så stor. Och förresten har jag ingen aning om hur jag skulle få hem det... Intressant skall det bli i alla fall!

/M.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar hyllan i hallen och skulle du vilja ge en present till din "svärmor" någon gång så är välkommen tavlan ett säkert tips.

Anonym sa...

snyggt!

Anonym sa...

du borde börja jobba med design!