2008-03-18

update

Jag är lite sjuk. Idag är det helt okej, det snöar ute och jag är i skick att gå omkring upprätt och sitta framför datorn. Dessutom har jag löjligt lite "måsten" just nu så det sitter rätt fint. Igår var det inte lika glamoröst att vara krasslig. Illamående, tunnelseende och frossa tvingade mig att ligga i sängen. Det var ändå en ganska bra sjuka - den gick över snabbt. Annars hatar jag verkligen att känna mig sådär klen och hjälplös, när det är massa saker jag skulle vilja göra! Markus har fått sin dos också, men nu blir det förhoppningsvis bara bättre.

Annars håller saker och ting på att ordna upp sig på bästa sätt. Jag har två jobbintervjuer inbokade för sommarjobb. Eller snarare en intervju och en jag-ringer-om-jag-behöver-er. Precis som det skall vara. Jag skulle helst vilja ha en riktigt karriärsfrämjande sommarsysselsättning men det verkar dåligt med det, så jag satsar på något som verkar totalt ickeansträngande för hjärnan istället. Vi får se hur det går. Jag saknar ju fem poäng från företagsekonomin också, så jag har tänkt läsa en distanskurs på Mittuniversitetet i just företagsekonomi. Den verkar mycket nyttig och handlar om marknadsföreingsetik, lite lagar och sånt...

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

Sköt om dig...