2008-07-25

ny darling

Jag har fått min iPod! Den är svart och grymt snygg och dessutom vansinnigt praktisk! Jag är såå glad!


Jag har strecklyssnat på Sommar-programmen från radio som jag laddat ner från sr.se. Väldigt smart. Sommar i P1 är verkligen en bra idé. Att låta mer eller mindre kända personer prata en lång stund om precis vad de själva vill och beskriva händelser ur sin synvinkel. Sedan blir det ju mer eller mindre lyckat resultat. Hittills gillar jag nog Elisabeth Massi Fritz bäst, hon hade saker att prata om hon.

Musik lyssnar jag självklart också på, bland annat den här låten som jag inte kan låta bli att gilla...

Tack mamma för att du övertalade mig att köpa 8 mb, hade knappt fått plats med det jag har nu om jag valt en 4:a... Nu skall jag bara övertala farmor att virka ett litet fodral så min nya favvo inte får fula repor!

/M.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte den där Shufflen lite tuffare?

maja sa...

nej.

Anonym sa...

Välkommen i gänget! Det finns flera roliga och intressanta program att prenumenera på - t.ex. Spanarna, Dokumentär, SR-korrespondenterna och så Odla med P1 förstås.