2008-09-03

riktig semester!

Veckorna i Fjätervålen var underbara! Tyvärr fick Markus ryggskott mitt under en fisketur sista veckan, så det blev lite ändrade planer - men bra ändå!


Markus flugfiskade i pappas vadarbyxor stl XXL. Tydligen är det svårare än det ser ut. Själv tycker att det ser ganska svårt ut.


Vissa av oss fiskade ganska mycket på det traditionella sättet också.

En Harr; "en mycket fin fisk"...
Som röktes...

Och åts då Helen och Göran passade på att komma upp och fira bröllopsdag.

Vi gick en tur runt Nipfjället.

Träffade massa renar.

Ganska mycket skog på den turen...

Och en grym regnbåge när vi efter en massa mördarbackar kom tillbaka till bilen.


På kvällarna spelades det en del kort. Denna handen tillhörde alltid någon annan än mig...

Men jag var såklart glad ändå, sportslig som jag är. Och jag totaldominerade verkligen i den tuffa grenen Memory...

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

Härliga bilder!
Jag kan intyga att den rökta harren, och för övrigt hela middagen, på vår bröllopsdag var supergod. Det har nog blivit tradition nu att bli bjuden på trerätters den 23 augusti, efter två år i rad eller??
Men att du skulle ha otur i kortspel...det håller jag INTE med om.