2009-01-17

nytt år - nytt åk

Rosa har blivit en riktig fönstertittare

Jo ni, mycket har ju hänt givetvis. Jag är väl inte direkt den mest aktive bloggaren kanske..? Har i alla fall beslutat att satsa lite krut på detta nu. Får se hur det går.

Jul och nyår spenderades i Karlskoga/Örebro/Fjätervålen. Väldigt avkopplande, väldigt skönt och väldigt trevligt. Efter hisnande tre veckors ledigt är vi nu tillbaka i Uppsala där jag har hunnit med att få min uppsats examinerad med ett ståtligt VG! Känns riktigt bra för det har varit en del jobb! Jag har dessutom fått ett vik 20 % som informatör vilket såklart är strålande! Inte nog med det, Markus och jag har köpt bil! En superfin Skoda Felicia - jag är kär! Tänk vilken frihet, jag kan åka var jag vill när jag vill!

/M.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till alltihop! Hoppas det nya året fortsätter lika bra so det börjat.

Anonym sa...

GRATTIS !!

Ser fram emot att få fortsätta läsa din blogg.

Kram

Mobror D sa...

Grattis till ett välförtjänt VG på uppsatsen!

maja sa...

Tack o tack! Och tack Morbror D för hjälpen!

Anonym sa...

Jag ser nu att även ni har en fin vit häst från Village. Jag är väldigt glad för min. Bra butik det där:-)