2008-02-01

estockholmo

Emma och jag reste till Stockholm idag på en liten shoppingtur. Jag har finally börjat komma riktigt bra överens med rean. Kan ha något att göra med att det nu är halva reapriset och att grejerna därmed är nästan löjligt billiga? Har till exempel utökat min törstande garderob med två par nya skor; sammanlagt 250 kr. Ett linne för en femtiolapp, lite accesoarer, underkläder och sånt nyttigt. Min favorit i Stockholm är utan tvekan Topshop. Massa grejer - och så 10 % rabatt med studentleg.

Handlarna har också den goda smaken att numera profilera sina prylar med grejer jag gillar; stjärnor och maritimt. Stjärnorna verkar dock vara på väg bort eftersom allt jag hittat har varit på rea. Men, desto bättre för mig! (Emma hade dock läst i engelska Vouge att stjärnor är såå hett just nu). Det maritima verkar dock vara på G då det inte reas.

Nu skall vi snart till Orvars och umgås. Jag tänker visa världen mina grymma färdigheter i dart!

/M.

Inga kommentarer: