2008-03-22

en kudde

Jag har blivit en pysslig person -otippat jag vet- och det är riktigt roligt! När Markus farmor var här och hälsade på i julas fick vi en julkudde. Nu har jag broderat och (med lite hjälp av mamma med symaskin) sytt ett överdrag till kudden som passar lite bättre året runt. Texten är från en Moneybrother-låt. Jag hade faktiskt träslöjd i skolan så jag är rätt nöjd!

Dessutom har jag fått tag på en burk med vitfärg. En pall och några galgar har hittills blivit omvandlade. Kära sambon undrade lite fundersamt om allt skulle bli vitt nu? Det skall det inte. Bara några saker till.

/M.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag gillar kudden!

Ser att du läser Coelho. Jag har läst alkemisten, och den tyckte jag var bra.

Välkomna i morgon, dessvärre blir det ingen påskmat då heller, men med lite tur kan det finnas kvar lite påskgodis.

Anonym sa...

Det blev jättefint!