2008-03-10

slappt

Jag väntar på att våren och all vårenergi skall nå hit! Jag är extremt opeppad på att göra allt jag borde just nu (läs: plugga). Detta med utvärderingen visade sig vara ätter värre än jag trodde. Dessutom är jag förkyld, blev det i fjällen. Där var det för övrigt dramatiskt värre, läs Markus egen skildring i hans blogg.

Jag vill passa på och tacka för alla kommentarer här i bloggen! Tack! Efter alla mediekurser har jag lärt mig att idealet är just tvåvägs- och symmetrisk kommunikation, en dialog med läsaren. Nu har jag ju nästan, nästan uppnått denna påstådda utopi.

Annars lite uppdatering i hakföljetongen: Jag har nu en tid på "Ackis" (eller Akademiska för er som inte kan Uppsalajargongen). I maj visserligen, men det var väl ungefär vad som var rimligt att hoppas på. Hakan har även visat sig lite lönande rent ekonomiskt.

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

Då e vi två som e opeppade kan jag meddela..