2008-04-27

traditionsenligt

Praktiken är nästan, nästan slut, och hade jag haft tid hade jag varit gravt deprimerad nu. Lyckligtvis har jag för mycket att göra för att hinna tänka efter, så jag kör väl på tills det tar slut...

Snart är det dessutom valborg. Lite fok kommer hit, bland annat min bror fallskärmsjägarn. Det vankas någon form av grillning här hos oss, plus allt annat traditionsenligt som bara måste hinnas med. På fredag ska vi till Stockholm och umgås lite med övriga familjen. Johan skall passande nog åka på golfresa till ett av Skånes flådigare områden så vi får låna hans lägenhet. Tack för det!

Yes. Så det rullar på som man säger. Jag tänker nog inte ens ge några uppdateringslöften, jag bryter dem ju bara. Men jag återkommer! Nu skall jag gå och göra en frukostmacka och sedan sova - skall med tåget till Göteborg vid 06.30 imorgon... Så god natt!

/M.

Inga kommentarer: