2008-05-16

to do

Lätt inspirerad av Angelica har jag bestämt mig för att göra min egen att-göra-innan-jag-dör-lista:

  • Starta eget företag
  • Ta grönt kort i golf (och spöa hela familjen Eklund + Robban)
  • Skaffa en Fransk bulldog
  • Resa till Tibet
  • Lära mig dreja
  • Föda barn
  • Åka skidor i Rocky mountains
  • Köpa häst
  • Bli framgångsrik informationschef
  • Åka på sista-minuten-resa till okänt ställe
  • Göra klassikern
  • Bo på landet
  • Bli grymt bra på runda köttbullar

/M

3 kommentarer:

Anonym sa...

Apropå att föda barn, så drömde jag i natt att jag var gravid och du gav mig massor med jättefina babykläder.

Anonym sa...

du brukar ju inte drömma så mycket konstiga grejer annars ...

maja sa...

låter som en realistisk dröm, jag skulle absolut överösa Helen med babykläder om hon blev gravid!