2008-10-13

höstsegt

Rosan leker/äter bollen hon fått av sin "farfar".

Det känns som den stora hösttröttheten har infunnit sig. Ovanligt sent i år. Tack för det. Till och med Rosa verkar ha drabbats för hon sov till 9 idag och har sedan mest legat på soffan och snarkat. Hon har blivit jätteduktig och övar numera på att springa lös och komma när man ropar.

Det är tänkt att jag skall leverera en C-uppsats i mitten av januari. Eftersom jag har minimalt i skolan just nu vill jag komma igång redan nu för att få lite lugnt kring jul och nyår. Uppsatsen är tänkt att handla om förväntningarna på införandet av ett intranät i Svenska kyrkan. Hett va?! Blir nog bra. Bara jag kan sparka igång mig själv så vet jag att jag kommer att tycka att det är kul!

Senaste nytt är annars att jag beställt nya skor på nätet! De verkar som gjorda för hundpromenader, dessutom med lite snajdigt utseende. Borde vara här i slutet av veckan...

/M.

Inga kommentarer: