2009-03-27

jag lever...

...men har bara haft lite annat för mig än att blogga den senaste tiden.

Jobba t.ex.

Och plugga lite.

Mitt liv har tvingats bli strukturerat eftersom jag plötsligt befann mig sittandes på kontor typ 8-5 varje dag. Lite tid till annat med andra ord. Hur gör folk?

Nu ska jag i alla fall jobba 60 % framöver. Och skriva D-uppsats. Min handledare har vilda förhoppningar om att den ska bli publicerad i tidskrifter här och där, medan jag mest vill ha den godkänd i byrålådan. Jag vill jobba!

Annars är det ju Rosa som vanligt. Hon är riktigt duktig. Det märks att hon börjar bli lite större, hon är liiite lugnare numera.

Just nu vankas en tur till Myrorna. Vi har förrådsrensning. Eller Markus rensar och jag jobbar. Men jag skyller det på att det mesta faktiskt är hans.

/M.

1 kommentar:

Sanna sa...

De tre första meningarna gav mig plötsligt lite ångest...