2008-03-27

idag är jag hemmafru

Det här med att vara helledig är väl kanske lite överskattat. Eller framför allt att vara den enda som är det. Det är rätt trist att gå runt här och allt det där jag funderat på att jag borde göra när jag får tid över känns plötsligt väldigt oispirerande. Tvättat har jag gjort i alla fall.

Nu skall jag snart iväg till staden för att helt illegalt hänga med Emma på hennes filmklubb. Det är någon tysk film om en föredetta våldtäktsman eller nåt sånt... Tänkte dessutom lyxa till det med lite vindruvor. Det är ju såå gott. Men såå dyrt! Och säkert väldigt klimat-osmart också...

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

har du inget att göra kan du ju fundera på den där tavlan som jag så gärna vill ha. (ja... jag vet att jag är tjatig, men ta det istället som en komplimang att jag är imponerad av din kostnärliga ådra)