2008-04-09

nine to five

Eller snarare eight to four. Jag är sannerligen arbetare nu. Det som är bra är att jag känner att jag har så mycket energi även när jag kommer hem. Vi har ju Eklundarnas bil nu och det har blivit en del turer. Emma och jag har exempelvis spenderat några timmar på det stora varuhuset, och lägenheten har blivit lite upphottad.

Markus och jag har varit på långtur till Grisslehamn och kortare tur till Mälaren. Väldigt fint båda ställena! Vi har dessutom hittat ett fint löpspår på cykelavstånd hemifrån, så nu finns inga ursäkter... Skulle möjligen vara att det snöar(!) ute. Inte vad jag längtat efter.

Tiden går otroligt fort tycker jag. Snart har två veckor gått av praktiken och jag bävar för att gå tillbaka till skolan igen...

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

nörd!