2008-07-12

blandad vecka

Jag har åkt på den mindre heta magåkomman äggledarinflamation. Inget man skryter om kanske... Det gjorde i alla fall helvetiskt ont i magen och alla trodde naturligtvis att det var blindtarmen. Markus och jag spenderade en mindre givande dag på USÖ:s akutmottagning innan det konstaterades att det alltså var äggstocken som gjort uppror. På köpet fick jag även veta att mitt hjärta ger ifrån sig blåsljud så nu skall det ultraljudas. Men no danger on the roof. Det skall bara kollas för säkerhets skull.

Nu är jag i alla fall hemma från korvis och vilar upp mig. Tyvärr är det ganska trist eftersom jag har absolut noll energi och mestadels har ångest över allt jag inte får gjort.

Nästa helg skall vi ner till Västervik och hälsa på mor och far som hyr ett hus där. Det skall bli sååå skönt! Sol, bad, en paddeltur eller två och så god mat!

Johan, Markus bror, är i New York (inte alls avundsjuk, nej då) och skall köpa med en iPod Nano till mig! De är mycket billigare där så det blir ett klipp! En svart skall jag ha, och så skall jag fylla den med massa bra grejer!

/M.

1 kommentar:

Anonym sa...

du vet väl att kommentaren "no danger on the roof" är patenterad på pame.blogg.se men låt gå för den här gången. en gång är ingen gång som bekant..