2009-01-23

det händer även mig

Man kan säga att en gammal dröm gick i uppfyllelse igår!

När jag sådär 14-15 år såg jag en såå snygg ung man vid ett övergångsställe i Örebro. I handen höll han en sån där fin vit liten konditoripåse. Helt klart innehållande semlor. Jag var redan på den tiden lite uppe i det blå och började givetvis fundera på vem han var, varför han köpt semlor och vem han skulle äta tillsammans med. Någon slags dröm om ett idealliv innehållande en man som köpte med semlor hem från jobbet utvecklades då...

Och igår hände det!

Yes folk - I'm living the dream!

Markus kom hem med två semlor fint förpackade i en påse (visserligen lila, men det är en petitess i sammanhanget). Underbart goda och en klockren överraskning! Jag var så överraskad och nöjd att jag till och med åt upp all mandelmassa, trots att jag vanligen brukar fejka nötallergi för att slippa den...

Tack! ♥

/M.

Inga kommentarer: